Thursday, May 31, 2007

Βασίλης Ιωακείμ

Να σας δώσω λίγα βιογραφικά στοιχεία μου. Γεννήθηκα το 1953. Πέθανα στις 4 Οκτωβρίου του 2006. Ένας φίλος μου, τιμώντας τη μνήμη μου, φτιάχνει το blog μου για να αναρτήσει κείμενα που έχουν γραφεί για μένα, και ένα δικό μου κείμενο, ένα διήγημα αδημοσίευτο. Κάποια του τα έδωσα εγώ, κάποια είναι δικά του. Τη συνέχεια του βιογραφικού μου θα την ανασύρει από τον Διαπολιτισμό.

Ο Βασίλης Ιωακείμ γεννήθηκε στο Αγρίνιο το 1953. Είναι ασυρματιστής, (ταξίδεψε 10 χρόνια με ποντοπόρα πλοία) και καθηγητής Ιταλικών. Το 1981-82 εξέδιδε το θαλασσινό πολιτιστικό περιοδικό ΚΑΝΑΛΙ 14. Το 1988 το θεατρικό μονόπρακτό του ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ παίχτηκε στο Β΄ πρόγραμμα της Ελληνικής ραδιοφωνίας. Είναι ιδρυτής του θεάτρου ΟΔΥΣΣΕΙΟΝ στην Ποταμούλα Αιτωλίας. Ασχολείται επίσης με τη μουσική. Βιβλία του: - ΠΟΤΑΜΟΥΛΑ, διηγήματα, εκδόσεις ΓΝΩΣΗ 1989.- Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ, διηγήματα, εκδόσεις ΤΑ ΤΡΑΜΑΚΙΑ 1995.- ΖΩΟΛΟΓΙΟΝ, διηγήματα, εκδόσεις ΠΑΡΟΥΣΙΑ 1998.- ΑΜΗΧΑΝΟΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ, διηγήματα, εκδόσεις ΝΕΦΕΛΗ 1991.- EREDE PERPLESSO (Αμήχανος Κληρονόμος) BESA Editrice Italia, 2001.- ΑΙΓΑΙΟ, αφήγημα, εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ 2002.

Ο Διαπολιτισμός φιλοξενεί επίσης κείμενα δικά μου. Η διεύθυνσή του είναι
http://www.diapolitismos.gr/
Στην αναζήτηση, αν δώσετε το όνομά μου, θα σας βγάλει τα κείμενα που μου έχει δημοσιεύσει.

No comments: